Friday, April 16, 2010

today`s news

2.01 am...

sekarang tengah tunggu Mr.Montel balik dari futsal

nasib baik dah tido awal malam tadi kt bilik k.la...selesa gile sebab shejuk....ade aircond!

bilik aku panas gilos laa....tambah-tambah kalo duduk mase tengahari..rase macam kena masak ja.

bila la Mr.Montel nak sampai bilik..huhu...

tadi dah buat pengakuan kat Mr.Montel yg smenjak dia keja aku rasa macam tak secure ja...!
huhu....

tapi dia cakap "dia sayang aku.suruh aku jangan risau"

aduh...tapi kenapa aku risau jugak nih??nak buat macamana ek nak bagi hilang perasaan nih

btol-btol buat aku tak selesa!

.............................................................................

tengahari tadi lunch dengan dinamira kat Ampang Point

dia ajak makan kat restoran Taiwan

makan beef noodle!erm...bolela tahan.makan utk diet bolela sebab aku tak suka sangatkan makanan yg tak pedas nih.so,makan pon takla habis..hehe!

sebelum nak g makan aku pusing-pusingla sekitar Ampang Point tuh nak cari parking.

punyala susah nak cari sebab hari nih kan Jumaat so ramaila yg akan makan kat sana

Then,ternampak ada satu Chinese guy nih nak keluar dari parking so aku pon tunggula kat belakang kereta dia..adala dalam 5minit gak tunggu b4 dia betul-betul nak keluar

lepas tu yg aku geram sangat elok ja Chinese tu keluar dari parking 1 kereta kancil yg driver dia Indian guy terus masuk parking yg aku dah tunggu tuh!

aku hon-hon dia boleh buat bodoh jer....memang cam siot jerla kan!babi betol !!!dasar *****
bodoh...bullshit!cam bengong!rasa macam aku nak g langgar ja babi tuh!

dia ingat dia lelaki,aku perempuan aku takot sangatla??aku tunggu jerla dia nak keluar dr kereta tuh!tapi dia tak keluar-keluar pulak kan!memang pengecut laa!bodoh punya orang!takdak otak!siotttt!!

then aku hon lama-lama....!!bila dia bukak tingkap,aku pon bukak tingkap kereta aku dan jerit
"FUCKER!!" kuat-kuat.siap dengan finger lagik aku bagi 1 kat dia!orang yg tengah jalan tengok-tengok ja aku marah-marah dia....siap toleh-toleh lagik kt india guy yg dalam kereta tuh!

lepas tu terus aku blah!biar padan ngan muka dia sebab orang-orang dok tengok dia..eiii!bengong punya orang!!

No comments:

Post a Comment