Wednesday, April 14, 2010

perdebatan

11.37pm...

tadi aku dan Mr.Montel mendebatkan 1 isu yg hangat yg mana kalau tanya kat gf-gf dalam dunia nih rasanya mesti diorang akan mengamok sakanla...

"1 keadaan di mana ada party yg dianjurkan dan diwajibkan bawak awek tapi dikatakan diorang takkan bawak gf sebenar!diorang akan cari perempuan yg `sosial` utk dijadikan pasangan"

alasan....

"tak sanggup tengok gf sendiri diusik oleh senior-senior yg gatal sementara diorang tak boleh buat papepon.Dan,diorang taknak gf diorang tengok diorang dimainkan oleh senior-senior"

Isu nih boleh memanaskan hati aku yg amatla...

adaka gf yg sanggop tengok or fikir or terima bf sendiri bawak perempuan lain keluar ber-party??

memang niat si-bf nak protect gf masing-masing tapi dari sebelah gf boleh ker korang bayangkan bf korang keluar dgn perempuan lain and u do nothing?!

perempuan yg diorang bawak tuh dikatakan sosial...
perempuan sosial nih tao-taola perangai camana kan?tambah-tambah kalo cari yg ala-ala bitch!

takpayah mintak-mintak,diorang sendiri yg offer kan?sendeng-sendeng sket!pegang-pegang sket!dah boleh dapat kan??

sebaik-baik lelaki pon dia tetap seorang lelaki!

kepada si-gf,boleh percaya ker yg bf korang takkan feel anything??huh...?

sampai sekarang kalau difikirkan isu nih,aku pon seram sejok weh!nak biarkan bf sendiri keluar dengan perempuan lain yg ala-ala bitch??uish...cam tak masuk akal jer tuh!




Ya Allah,

KAU berikan aku kebahagiaan setelah KAU ujji aku dgn kesedihan
KAU kekalkanla kebahagiaan yg aku miliki ini utk selama-lamanya
KAU satukanlah hati aku dan hatinya
KAU izinkanlah aku sebagai tulang rusuknya
KAU tabahkanlah kami menjalani setiap ujian dariMU
KAU kekalkanlah hubungan kami sehingga anak cucu

Amin....


11.59pm

No comments:

Post a Comment