Thursday, April 15, 2010

Gaduh Rahmat

Tadi siang ada kelas E-comm dari pukol 10pg sampai 12tghari

After kelas pegila wat examption utk beberapa subjek yg aku dah ambik masa diploma kan

Then call Mr.Montel ask dia ktmana

Mr.Montel : org kat bilikla....

Me : tapi pasaipa orang ada dengar radio?

Mr.Montel: nih radio senior...depa balik cuti

Me : yaka btol ka?ka keluaq?

Mr.Montel: betulla...satg baru nak kuaq p makan nasik ayam dgn senior kt kedai depan


pastu sekali aku terdengar ada bunyi "tettttt" mcam alarm kereta kan!dan dengar bunyi cam bising-bising sikit macam kat luar...

bila tanya lagik baru dia mengaku yg dia dah kat luar...aduh!idup-idup kena tipu tuh!dengar radio konon....geram aku...sedey gila dia tipu aku!

perang dilancarkan laa apa lagik kan!huhu...

memang aku dah gila kot tghari tadi...dari kolej terus drive pegi kem dia!aduh...dengan ada rm50 ja dalam purse!isi minyak dan tol dah tinggal beberapa RM dah...huhuh!

dengan nangis-nangis drive ja pi sana...rasa macam lambat sangat kereta nih gerak padahal dah lebih limit da!mintak-mintakla tak kena speed trap..mampos menjawab nanti!huhu....

then jumpa Mr.Montel...eiii....memang rasa nak tumbuk-tumbuk ja dia sebab tipu!tak kisahla kes kecik ka kes besar ka janjinya dia dah tipu aku idup-idup! dia cakap "sorry" .tapi aku memang dah sakit hati gila dengan dia....!

kena tumbuk 2-3kali kat bahu....baru lega!hahahaha.....(mana boleh marah Mr.Montel lama-lama kan!)

tapi aku suruh dia janjila jangan buat lagi dah...jangan tipu-tipu dah!hope dia pegang janjila....

then,aku yg memang sedia lapar sebab tak makan papepon dari pagi...air pon belum minum lagik tao...tyme tuh dah pukol 4ptg dah ajakla Mr.Montel pegi cari makanan kan!

jln-jln kat Dataran Pahlawan....kat Mahkota Parade...pusing tepi pantai yang dekat dgn Eyes Of Malaysia tuh...agak-agak pukol 6.15ptg dah kena hantar Mr.Montel balik kem pulak sebab dia kena dinner kat mess.huhuh!

After that terus balik KL la...adoi....letey gak!tapi seronok mengatasi walaupon awal-awal tuh gaduh siap nangis-nangis lagik kan!Gaduh Rahmat nih namanya....hahahaha!!

p/s : to Mr.Montel..janji tau jangan tipu-tipu lagik!huhu...kalau awak buat lagik orang pegi sana lagik!pukol 2-3 pagi pon orang redah ja...huhuh!eiii....

No comments:

Post a Comment