Sunday, April 4, 2010

Gonna miz Him...

Hari nih 1 hari keluar dgn Mr.Montel..
dia sampai KL pagi tadi dari Kedah dlm pukol 5.45am..
So,aku ambik dia la kat Stesen bas Jln Duta dgn kereta Shafa..(my car papa guna g NS)

Papa cakap nak hantar ketera balik kat aku dlm pukol 10pagi tadi la...
Tapi sebelum tue nak buat ape yek??takkan nak duduk saje kot kan!
So,memandangkan kitorang takder kereta kitorang pon ikotla Shafa g tempat kerja dia
sebab tempat kerja dia dekat dgn Stesen putra lrt.
So,ape lagik kan?back to basic laa...
naek lrt g Kl.teringat zaman-zaman baru couple..nak dating naek komuter ja...
Yerla,sapa suro ako tak berani lagik nak drive area KL kan??
BUt now dah berani la...cakap jer nak g mana main redah jer!

kitorang jln-jln kt Jln TAR...g Sogo...g kedai kain...!
walaupon agak letey dan panas kan tapi aku harap sangat-sangat masa lambat berlalu.
Yerla,kalau masa cepat berlalu aku taktau bila lagi aku boleh hangout dgn dia...
Dia kan kena posting Sabah...(i really wish it was a nightmare!)

THen,hantar dia masuk kem.
After dia settlekn semua dia punya kerja kitorang hangout lagik!
pegi Cineleisure sebab Mr.ontel dah mengidam nak karaoke...
nyanyi dlm 3buah lagu jer then tros kitorang pegi makan-makan..
Yerla,nak kejar masa kan?Sebab dia nak balik dlm pukol 10.30pm.takot tak sempat pulak....

Tyme nak hantar dia balik kem memangla rasa sedey tapi if aku pon nangis nanti camana??juz pretend to be normal as u can izwa!Hope can meet him tomorrow and hari-hari seterusnya...

If i got power ako nak sangat tukarkan dia dari Sabah ke Semenanjung...huhu...
Juz pray jerla hope yg dia boleh tukar lagi tak payah g Sabah tue...huhu!
Mr.Montel...chaiyok!usaha utk bagi dapat kat semenanjung!huhuh....

Sedey sangat-sangat!!

Tadi tyme masuk kem aku ternampak `something` yg aku menyampah sangat-sangat!
Rasa macam nak g langgar jer `benda` tuh!
Biar dia rasa sakit caman sakitnya hati aku..
Sebab `benda` tue la Mr.Montel kena transfer pegi Sabah!
Bengong!bodoh!babi..!!x 1 000 000 000.............!

Izwa sangat marahkan `kembar` yg langsung tak seiras...tak sefamily dan tak berkaitan!

No comments:

Post a Comment