Tuesday, April 13, 2010

TersepiT

ada sorang member aku and kebetulan member Mr.Montel juga

mintak tolong aku carikan partner utk dia bawak g karaoke esok malam

dia cakap senior dia buat party kt karaoke and wajib kena bawak partner

aku boleh carikan

tapi...................

thiz guy dah ada gf

gf dia duduk somewhere kat negeri kat malaysia nih la

kebetulan gf dia jauh dari kl

so macam tak bolehla nak dtg sini

the problem is aku rasa sangat bersalah kat gf dia kalau aku tolong carikan partner sementara utk thiz guy

"what goes around comes around"

aku takot if benda yang aku tolong nih jadi balik kat diri aku sendiri....

sebabnya dia mintak tolong aku jgn inform gf dia

lebih kurang macam aku bersubahat dgn dia utk bagi dia `dating` dgn other girl

aku faham yg dia WAJIB kena bawak partner

tapi tuela....aku takot!

tambah-tambah lagik aku kenal dgn gf dia...baik orangnya !

huhu.....

so how??

what should i do ??

No comments:

Post a Comment