Monday, April 12, 2010

jari menaip

dear blog....

sekarang dah pukol 2.34am(ikut jam kat lappy akula)
and im still wakeup waiting messages or even a message or a call from my Mr.Montel....
setiap 5-10minit mesti tengok phone...rasa masa sangat lambat berlalu...

He dont have a time for me dah...huk..huk...huk! =`(

Tiap-tiap malam since few nite ago macamnihla condition aku..waiting for him!
kadang-kadang sampai tertidur dgn phone...

dia cakap dia kena jumpa senior dia...
But kadang-kadang aku terfikir gak kenapala senior dia cm ala-ala bengong+bodoh+mereng+bengap x10000...
kan tgh mlm masa utk orang tidur..kenapa perlu siksa org lain supaya takpayah tidur and ragging diorang or suruh diorang buat kerja tengah-tegah malam sampai pagi?

kalau dah jumpa senior sampai pagi..bkn ka senior tu pon ragging diri sendiri jugak?
kalau dah buli orang sampai pagi means dat dia pon tak boleh tidurla sampai pagi...bkn ka tuh namanya siksa diri sendiri jugak??dats y la aku cakap senior dia pon cm bengong jugak!adoi.....

tapi papepon aku miz sangat-sangat masa dia still blajar dulu...
memangla jadual pack..ada aktivitila...tkbley outingla...
but everynite and everyday dia still ada masa nak layan my messages or my call....

But now??aku sendiri pon tak pasti bila aku boleh message or cakap phone dgn dia..
kalau masa sekarang aku cakap phone dgn dia pon sure dia tak pay attention 100% kat apa yg kitorang cakap...

macam tadi...aku ada cakap kat dia pasal 1 benda and aku nak sangat dia bg respond kat apa yg aku cakap tapi elok ja habis aku cerita-cerita semua dia teros cakap "izwa,jpg orang call balik bley?nak kena siap-siap g duty mlmnih"sedih ja aku dengar...rasa mcm aku cerita dengan anak patung ja...tapi tkpala..aku tunggu la jugak dia call.then 10min...15min...20min...takdak pon dia call...bertambah-tambahla sedih hati aku nih...!rasa mcm nak nangis..tapi dah tak larat sangat nak nangis...!huhuhu.....

kalau message dgn dia pon tetiba ja dia terus tak reply message aku...then lepas 1 jam ka 2 jam ka baru dia cakap "pegi mess,makan!"tak boleh ka kalau sebelum p mess tuh inform even 1 message "org nak p mess,makan...jpg msg lain okeyh?"sejok sket hati...rasala mcm dihargai sikit...kalau tak rasa mcm diri aku nih kasut ja..bila dia nak pakai dia ambik,polish sampai berkilat-kilat bila dia tkmau pakai main campak ja or simpan dalam kotak!

Bila aku marah-marah...bising-bising dia pon nak naik angin sekali...cakap tolong fahamla...memangla aku faham dia sekarang dalam keadaan macamnih tapi kenapa dia tak boleh nak faham aku??aku pon nak gak message-message...call...cakap dgn dia!time dia dgn senior yg bengong tuh memangla tak boleh nak message kan?tapi time dia balik bilik ka...ada masa terluang ka takkan tak boleh nak message nk dgr aku cakap?kalau aku tak bercerita dengan dia,dengan sapa lagik aku nak bercerita??aku bukan ada orang lain dah selain dia sorang ja!kalau aku ada orang lain dah tak kisah dah pon...tkpayah contact sebulan pon aku tak heran!tapi aku ada Mr.Montel sorang ja...so nak buat macamana??

Aku sayang Montel...dan aku nak dia sorang ja dlm hidup ako....takdak Montel kedua..ketiga...keempat...!Mr.Montel is the 1st and last !!

Erm...ada lagik 1 hal..dia now dapat kem kat Melaka..so emang aku bersyukur sangatla sebab dia tak payah nak p Sabah tuh kan?tapi dia sorang lelaki with 2 girl!erm...
and pegi memana pon sama-sama....kena ragging pon sama-sama!
kenapa aku rasa 1 perasaan yang lain dlm diri nih??
selalu rasa tak secure...selalu rasa macam dicabar??
selalu ja terfikir-fikir...!!
waaaa!!!!sakitnya hati....
1stly sebab dia takdak masa utk aku tapi dia ada masa yang banyak utk pompuan lain...
2ndly sebab maybe aku tak pernah biasa dgn keadaan yg mcmnih..yerla,Mr.Montel yg aku kenal takdakla pulak rapat dgn mana-mana girl kan??so sudden okeyh!and i still cant accept this situation !

Shafa,K.la semua cakap dont worry...memangla depan diorang aku boleh ja berlakon macam aku tak kisah sangat kan?tapi dlm hati nih??tetap rasa macam-macam...
Aku sendiri pon kalau ada kuasa utk tak fikir pasal hal nih memang aku tak nak fikir...tapi macamana aku nak lupakan hal nih sedangkan 24-7 aku asyik ingatkan Mr.Montel...aku ingat kalau aku buat something bolehla aku lupakan Mr.Montel kejap kan??tapi tak dapat pon...huhuh!!

I think im gonna be crazy..!kadang-kadang pasal dah tak larat nak fikir aku sengaja ja ambik ubat batuk dan terus tidur...!tapi pelik pulak sebab tak addicted to dat drugs juz ambik bila betul-betul stress!
and now im positively CRAZY !!

kadang-kadang tuh adala jugak aku terfikir nak ikut si-Sya balik kampung jumpa bomoh utk `mendremkan` diri aku sendiri bagi jgn ingat sgt kat Mr.montel...tapi aku still tak berapa nak berani..!huaaa.......!!apala yg patut aku buat nih??
aku rasakan kalaula Mr.montel buat hal,aku boleh teros jadik gila kot!silap-silap har bulan masuk jail sebab bunuh orang ka...huhuh!!im scared of myself!takot tak terkawal...

Montel....bila boleh ada masa nih??huhuhu...bila..bila..bila dan bila??

harap-harap dia kat sana still sayang aku...!

argh..!!bila Montel nak balik dari jumpa senior??dah pukol 3.20am....
huhuhu.....

nak `mendrem` senior Montel la bagi takpayah nak ragging lagik "zam..zam...alakabush!"toing..toing..toing...(jadik katak terus..)


-izzwani nordin-
3.22 am

No comments:

Post a Comment