Tuesday, April 13, 2010

hopeless

8.33 am....

tadi dlm pukol 6.50am aku bangun dan 1st thing yg terlintas dlm kepala nih mesej from Mr.Montel or any call from him....

but,bila tengok phone ja..its nothing!takdak "new massege receive" takdak "new miscall"

apa yg aku rasa ek??tak dapat descibe perasaan tu...yg tao ada rasa sakit hati...ada rasa kecewa...ada rasa macam dilupakan...

then,tetiba ja 1 fikiran terlintas dlm kepala nih..."aku ja yg asyik dok ingat-ingat kat dia separuh mati...dok tunggu mesej dia,dok tunggu any call dr dia tapi dia?tah-tah dia langsung tak ingat aku pon...macamana aku nak bagi tak ingat kat dia?"

aku frust sebenarnya....dah bukan tahap frust menonggeng dah nih.tahap berguling-guling then jatuh dlm lubang yg sangat-sangat dalam!tuh tandanya dah frust yg amat-amat sangat!!

aku call Mr.Montel tadi...

1st call tak jawab...2nd call baru jawab.then dia cakap "nak siap-siap p keja sat nih...satg orang call balik"

aku tunggu...tunggu..tunggu....then dia call "sorila tak msg smalam..ttidola..lepas semayang isyak and baring-baring jap,nak ambik phone ttdo!"
apa aku rasa tyme nih?rsa cm bodoh sebab tunggu dia sepanjang malam...tahan mengantuk...semata2 nak mesej dgn dia..
dah pening kepala sangat then msg dia mintak dia send 1 msg kt aku before tido..juz 1...1....1....1....1...1...1....1.....1 !
itu pon aku tak boleh dapat...!hopeless sangat-sangat!adoi....

now,walaupon baru tido 3jam utk harini...plus 3jam utk semalam plus tak sampai 4jam utk hari-hari yg kelmarin-kelmarin aku dah tak rasa mengantuk lagi dah!kepala pening lagik sebab tak cukup rest tapi rasa mengantuk tu dah hilang teros!waaa...kalau keadaan nih terus-terus sampai hujung tahun nih,tahun depan aku ada darah tinggi ka..migrain ka !huhuhuh.....

sangat kechewa !!

9.03am

No comments:

Post a Comment