Thursday, June 18, 2009

rindu kamu

Rindu??

Apa tu rindu?

Macamana nak tau yg kita rindukan seseorang?

Adakah hati akan berbisik "rindu" bila kita ingatkan si dia?

Adakah setiap apa yg kita buat serba tak kena?

Adakah kita akan selalu teringatkan dia?

Aku sendiri pun takdak jawapan untuk tu...

Tapi apa yg aku tau saat ni aku rindu sangat-sangat kat Mr.Montello...

Bila yek boleh jumpa dia lagi?

Bulan Julai ni dia ada latihan kat kem kat Negeri Sembilan utk 2bulan...
Hrm...bertambah-tambah rindu aku untuk dia....

Macamana keadaan kat sana nanti?
Ada ker elektrik?air?Tempat untuk tidur macana pulak?

Latihan kat sana harap-harap takla susah sangat....
Aku taknak tengok Mr.Montello sakit lagi...
Aku akan tetap jaga dia sampai bila-bila walauapapon yg jadi...
Tapi,aku tak sanggup nak tengok dia dalam kesakitan...
Ya Allah..lindungila dia dari segala macam kesusahan...

Kat sana nanti ada ker line phone?
Kalau ada Alhamdulillah sangat-sangat...
Atleast aku boleh tau perkembangan dia kat sana...
Tapi apa aku nak buat kalau takdak line?
Perlu ker aku pegi sana?
Hrm...

Walauapapun aku sentiasa doakan yg dia sihat...
Dia dapat habiskan latihan dia dengan sempurna...
Dan,aku sentiasa doakan jodoh kitorang berkekalan sampai bila-bila....

Aku akan tunggu dia habiskan semua latihan dia..Tu janji aku untuk dia!

"Montel,jaga diri dan selalu ingat yg org sayang dia sangat-sangat!"

No comments:

Post a Comment