Thursday, June 4, 2009

Single-mingle

Ramai org kata `Single is Simple`...
YES!aku mengaku kata-kata tu memang betul...

Tapi...
Kadang-kala aku rasa sunyi...
Rasa diabaikan...
Rasa tak disayangi...

Aku juga manusia..
ada hati...ada perasaan

Tyme aku sunyi memories yg lepas-lepas selalu dtg..
Pusing-pusing kat kepala hotak aku nih...
Memang aku bersyukur jugak sebab aku tau apa yg Allah tetapkan utk aku mesti ada hikmah..
Tapi kadang-kadang aku sedih tengok org lain bahagia dgn pasangan masing-masing...
Maybe aku still tak boleh nak accept 100% lagi kot takdir nih!

Ramai org cakap "Ala..muda lagi nih!Tak payah fikir sangat"
Tapi...org muda takkan takdak perasaan??
aku pun nak jugak rasa disayangi...rasa diperlukan mcm org lain...
"Is it wrong??"

Tapi..
semakin lama aku teringat-teringat semakin parah pulak...
Memang aku tak boleh lupakan setiap memories dalam hidup aku...
Tapi boleh dikurangkan kan?
Bila dikurangkan,semakin lama memories tu dah disimpan terus dalam stor kt kepala hotak aku!
So,takla aktif kan...

Aku mula busykan diri sendiri yg sedia tak busy...
Aku start buat aktiviti yg dah lama aku tinggalkan...
Aku main tennis,jogging,hangout dgn kawan-kawan,baca novel...

Dan..ada 1 lagi aktiviti yg aku dah lama tak aktif tiba-tiba aku aktifkan balik...
INTERNET!

No comments:

Post a Comment