Saturday, June 6, 2009

lil`bit about Mr.Montel

Mr.Montello a.k.a Muhammad Faeiz Fathullah nie si-bf tersayang aku

Dia nih sama umur dgn aku and lahir 20 July 1987..
Asal dia Alor Setar..Family dia pun still duduk Alor Setar jugak...


Dia now study dekat UPNM ( Univ.Pertahanan Nasional M`sia)
Ala...yg dulu diorang panggil ATMA tu...
Sebab dia study sini so dia terpaksa ikut rules kat sini yg bengong-bengong...
So,aku dengan dia memang susah nak jumpa
Nama jer sama-sama duduk KL (UPNM ut kt Sg.Besi) tapi kalau nak jumpa 1bulan sekali pun susah....
Kesian kan kitorang?

tapi nasib baik dia tinggal tak sampai 1tahun lagi kat sana...
Cumanya aku still risau tempat yg dia kena posting bila dah start keja nanti..
Huhuhu....

Mr.Montel nih suka makan nasik..
Kalo keluar asyik nak makan nasik jer...

Pastu dia nih memang suka sangat menggelabah..
Haiyo..nih memang tak dapat nak ubah betul la...
Sikit-sikit punya hal pun gelabah mcm settle hal negara jer sorie yek montel ter-kutuk sikit!

kalau nak dicerita memang banyakla perangai dia..
Tapi papepun memang aku sayang dia sangat-sangat!

Papepun aku tetap terima dia dlm hidup aku....
Dia gelabah ker..pemalu ker..aku tetap terima dia!

Love you MONTEL!

No comments:

Post a Comment