Saturday, June 6, 2009

Precious gift

Sedar tak sedar sekarang dah 3tahun kitorang couple...

And semalam (6 June 2009) anniversary kitorang yg ke-3..

Nasib baik dia boleh outing..
So,kitorang pun bajet-bajet nak celebrate sama-sama la...
Erm....

Aktiviti utk harini..
  • makan (aktiviti wajib!)
  • tengok movie Syurga Cinta...
Cerita yg best utk jadikan pengajaran kat kitorang..(pengajaran ker??)

Lepas tengok movie dah pukul 5ptg...So,terpaksa hantar Mr.montello balik `penjara` sebab dia just boleh keluar sampai pukul 6ptg jer...huhuhu....
Tapi papepon hari nih aku rasa seronok sebab dapat keluar dgn dia...

Relation kalinih adalah yg paling lama aku pernah bertahan...
And aku harap-harap sangat relation thiz time jadik relation yg kekal sampai bila-bila!

Aku dah betul-batul serasi dgn dia...
Aku dah betul-betul sayang dengan dia...

Eventhough sepanjang 3tahun nie banyak kali jugak jer kitorang gadoh-gadoh...
Yerla Mr-Nerdy vs Mrs NotNerdy
Mestila banyak pendapat or perangai-perangai yg selalu berlawan kan!

Tapi Alahamdulillah so far kitorang still boleh handle relation nih...!

Aku memang tak boleh bayangkan hidup aku without him...
Aku memang tak dapat terima kenyataan if satu hari nanti aku hilang dia...

He such a precious gift from Allah to me...

No comments:

Post a Comment