Friday, June 5, 2009

finally thanks

Lepas aku kenal dia aku betul-betul dapat faham dan terima apa hikmah yg Tuhan nak bagi kat aku....

Dan..
Seriously aku cakap yg aku betul-betul tak menyesal tinggalkan `orang tu`

Sebabnya...
Tuhan bagi aku orang yg better dari dia...Jauh-jauh better dari dia...
Orang yg boleh bimbing aku...
Orang yg boleh aku bagi seluruh hidup aku utk dia...
Orang yg boleh buat hidup aku happy...
Orang yg boleh buatkan aku rindu...
Orang yg boleh buat aku bangga dengan diri dia...
Orang yg boleh aku tunjuk kat parents aku...
Orang yg betul-betul boleh ubah hidup aku utk jadi yg lebih baik...

THANK GOD!

And,aku pun nak thanx kat orang tu sebab tinggalkan aku...
If dia tak tinggalkan aku mesti sampai sekarang aku masih hidup dlm perangai yg tah pape..
Dan yg penting,if dia tak tinggalkan aku mesti aku takkan jumpa my MR MONTELLO

THANX...THANX...n THANX!

No comments:

Post a Comment