Saturday, July 24, 2010

terlanjur sayang

kalau 4 tahun lepas aku pernah cakap yg aku taknak bakal suami aku seorang yg:-
  • clubbing
  • main perempuan
  • involve dgn sosial yg tk sihat
So that bila my-x mintak clash dgn aku....ako pasrah walaupon sedih sgt2...

Then aku kenal dgn Mr.Montello

Aku tanya dia..."penah masuk club?"...."pernah minum arak?"...."selalu dok main perempuan?"

and dia jawab "tak"..!"dia bukan org yg mcmtuh"

Thats why la ako sanggop nak berkawan...kenal dgn dia and couple dgn dia....

Dlm masa 4thn...masalah yg timbul juz "tak cukop masa" saja...

Tapi lepas 4tahun...segala bapak masalah timbul.....dgn club,arak,perempuan suma ada!

Seriously tak sangka sgt life tentera malaysia @ islam zaman sekarang macamnih..!

Aku ingatkan masalah yg aku tinggalkan 4thn lepas dah jauh dari aku...

Dalam masa aku seronok,bahagia sebab Mr.Montello dah kerja pasaipa masalah yg sama kacau aku balik...???

Aku dah terlanjur syg kat Mr.Montello....syg sgt-sgt....!
aku dah tak sanggup nak rasa kehilangan dalam hidup nih lagi....
Aku dah buat semuanya utk dia....

Dia cakap dia terpaksa cari gurl sbg teman ke function.
And gurl yg dia nak cari kena sosial....

Memang dia jujur dgn aku...
Tapi aku boleh ka tak terfikir pasal benda nih??
Takkan aku bole jalani life aku macam normal??
Takkan aku tak rasa sedih??

Selama nih aku anggap dia lebih dari seorang bf!
Sanggop ka aku biar dia g club or tempat mana2lah dgn BITCH ??
Sanggop ka aku??

Ada kawan dia cakap "aku suka besarkan hal kecik"
kecik ka hal mcmnih??dia tak faham apa kami rasa.so bolehla dia cakap macamtuh!
kalo dia dok tempat aku rasanya hari-hari makan hati!huhu....

Ya Allah....apa patut aku buat?
kalau aku tau dr awal hal macam nih akan timbul balik aku tkkan biarkan dia curi hati aku!
Aku sanggup hidup single sampai tua dari terus terluka...
Tapi...
aku dah terlanjur syang kat dia....
Relation kami pon jauh lagik...mcm-mcm boleh jadi kalo dia teruskan mcm sekarang!
Now mayb dia tak suka..tapi nanti??

apakah penantian aku selama nih akan membuahkan hasil?
atau penantian juz sekadar penantian yg takdak penghujung?
Or satu hari nanti dia sendiri yg akan berubah??

pasaipa love life aku tak bole normal mcam org lain??
Aku dah buat yg terbaek utk love life aku n dia...
Mungkin dia @ kengkawan dia cakap aku control dia...
Bukan aku tak terasa....
Tapi aku syg dia...aku takmau dia jadi teruk macam kawan-kawan dia!
Aku takmau sejarah berulang balik..
Aku dah teruk kena dengan lelaki...
Kalau boleh aku nak kali nih betul-betul jodoh aku...

Tapi....ada jodoh ka kami??
Tahla,aku pon takot nak fikir semua tuh....
Aku takot relation selama 4tahun nih come out with nothing!

Sedihnya.......apa yg patut aku buat sekarang??

Ya Allah...tolongla aku :`(

No comments:

Post a Comment