Monday, July 27, 2009

boleh terbang

Mr.Montel demam...Dia cakap dekat univ.dia 200 orang demam dan kena kuarantin termasukla dia...
Yerla,sebab virus H1N1 kan..Bahaya tu!

Then,tiba-tiba dia mesej cakap dia boleh balik....
Aku pun yg planning nak balik minggu nih seronokla sebab boleh balik dengan My Mr.Montel!
Hahaha...Laughing 1

Mula-mula aku plan nak balik dengan bas jer...Yerla zaman-zaman back to college nih kan mana ada duit yg berjuta-juta nak balik naik flight kan!huhu...
Pastu Mr.Montel cakap dia nak balik naik flight.Dia cakap nak belanja..Aik?Adakah aku mimpi?
Hahaha...tapi kesian jugak kat dia..tapi sebab sebenar aku takut naik flight..Huhuh.....

Erm..fikir-fikir dia sakit kan,takkan nak duduk dalam bas sepanjang hari so setuju la jugak...

Pastu Mr.Montel dah booking tempat duduk awal-awal lagi dak pun...

Mr.Montel : nanti naik nak duduk tapi tingkap tau!
Mrs.Montel: pasaipa pulak?
Mr.Montel : yerla,Izwa kan penakut rugi ja kalau bagi Izwa duduk tepi tingkap...
Mrs.Montel: loh,nak rugi apanya?
Mr.Montel : rugila sebab Izwa bukan nak tengok luar...

Aiseh...nasib baik dia yg belanja...So,aku ikutkan jerla..Heh..lagipun betul jugak aku bukan nak tengok luar pun...

Anyway,THANX yer Montel...

No comments:

Post a Comment